03 June 2011

Satu Ketika

Satu ketika...
 Aku dah pun tamat menuntut ilmu.....yang aku buru ialah kerjaya...
Alhamdulillah...rezeki aku murah..Aku diterima bekerja di sebuah company di seksyen 13,
Bermulanya perkenalan kami bertiga...aku..kak wani...kak nini..
diserikan juga dengan kehadiran adik2x praktikal..mashitah & Rasid..
Persahabatan kami sangat indah kurasakan...Alhamdulillah..syukur..mereka semua baik padaku..
terutamanya kakak2xku yang berdua tu...
Tika gembira..kami bahagia bersama..
Tika duka...ada yang sudi mendengarnya..
Indahnya persahabatan itu....xdapat aku gambarkan dengan kata2x...
Kepada kak nini & K.wani..
Saya rindukan waktu itu....Waktu kita sama2x ketawa..waktu kita sama2x berkerja keras..
siang malam...mahupun hari minggu....waktu kite sama2x berkongsi cerita suka mahupun duka..
I really2x rindu that time..RINDU sngt2x....adakah kalian pun merasai apa yang 
aku rasa?Perkenalan kita sangat membahagiakan diri ini..
To k.wani,k.nini,rasid n mashitah...I MISS U ALL SO MUCH!!!!


No comments: